Uppdatering av helgen som var

Tiden räcker inte till att sitta här nu.Har full rulle hela tiden känns de som.
Ja iaf ska jag ta mig tid nu medans Fisen sover och Nattis ser barnprogram=)
Fredagen jobbade jag och det var full rusch med folk på Allum,men det var gött för tiden gick så fort då=)
Tjejerna jag jobbade med hade båda vart ute på juldagen så ni kan ju fatta hur bakis de va och hur sociala de va=)Ja,man mår som man förtjänar sa jag till dem,hehe.
Jag blev sedan hämtad av ,min kära mor.Kenta var där med töserna.Han och min bror håller på med att fixa en hemsida till Kenta så de ska fixas och donas.
I Bräcke blev det lite bus och lek och kaffe såklart.Hade ju inte hunnit drikka kaffe ens på jobbet.
Vi åkte sedan hem och det blev mys och kidsen somnade tidigt.

Lördag morron och jag fick sovmorron!Jihuu!!!
Jag sov fram till halv10 och jag hade gärna kunnat sova längre,var såå himla trött.
Idag skulle Kenta iväg och fiska med sin kusin Stefan och hans pappa,så jag och tjejerna bestämde oss för att busa.
Vi åkte mot Lek och buslandet!
Vi kom fram och vi var inte dom enda som tänkte busa,ja,de va en del folk men vi knödde oss in och började smått i bebishörnan.Min  mamma dök upp sedan med.Hon hade aldrig vart där.
Hon fick passa vagnen så vi kunde busa.Jag och tjejerna klärrtade upp i labyrinterna och det var så kul.Fast Felicia gillade de inte så värst.Inte så konstigt för hon var trött.
Man blir barn på nytt när man är där.Jag och Nattis åkte en jätterolig rutsckana flera gånger.Jag var verkligen helt slut sen,haha.Snacka om att börja träna nästa år,haha.
Vi käkade lite och åkte sen hem.
Hemma blev det kaffe och fika och Nattis visade mummu sina nya leksaker hon fick av tomten.
Sedan blev de nog bara mys på kvällen.

Söndag jobbade jag med.Det var ganska dött fram till klockan 13 men sedan verkade folket ha vaknat ur koma.
Dagen gick fort nu med och blev hämtad idag med.Vilken lyx!
Mot
backatorp då där tjejerna var kvar,lite lek och bus och sedan åkte vi hem.
Nu skulle Kenta fixa upp byrårna tjejerna fått.De fick ju så mycket leksaker så vi har inte haft plats och ha de nånstans.Tog bort nalle puh bordet från Nattis rum och vips blev de som ett nytt rum.
Vi behöver verkligen flytta!=)Felicias lilla hörna i vardagsrummet blev så fin nu=)
Tjejerna badade sen ihop för första gången och lillasyster tyckte det var så kul!
På kvällen var hon svårnattad och ville inte sova.Det slutade sedan med att Kenta nattade henne.
Sedan mös vi med kex och olika ostar,mums,det var bara vinet som saknades .-
Det ska jag handla idag!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0