Posta julkorten

Idga måste jag komma ihåg att posta alla julkort.Kommer ju aldrig ihåg det.Men köpte iaf frimärken idag så nu ere bara ner i lådan med dem.
Felicia sover och Nattis har sin sista dag på dagis idag och sedan går hon på torsdag för då e de julfest och tomten kommer o allt.
Vi tänkte åka ner till Backaplan en sväng sen och kika lite i affärer.Jag behöver nya kläder till jul och Nattis med.:)
Felicia har ju lärt sig klättra i trappor nu,så när vi e hos mina päron så ska de klättras och de ska passas hela hela tiden.Full rulle hela dagarna ut.
Har iaf nu bestämt mig att börja jobba till augusti,usch...men men man måste.
Förhoppningsvis hinner vi flytta innan dess och felicia få dagisplats.
Nu ska jag göra mig klar.'

*Vink vink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0