Och jag som bara skulle köpa present till Felicia...

Ja,som rubriken lyder blev jag plötsligt av med en del pengar idag...suck,jag som tänkte snåla men tji fick jag för de..:)
Ja,iaf åkte vi till Backaplan efter att Kenta slutat jobbet,de va meningen att bara jag och Felicia skulle stanna kvar men Nattis fick nya stövlar och sedan åkte de till Bräcke och nu skulle jag leta 1 årspresent till lilla sessan.
1år imon,shit,vad har man gjort?Vart tog den lilla bebisen vägen?
Vi snokade nog runt varje affär,de va mysigt,alla hade typ julmusik på och man fick lite julstämning,härligt,
Hittade iaf kläder och två böcker till henne och en söt haklapp som hon ska få imon på sin första födelsedag.
Vad spännnade!
Mamma ringde sedan och hon och Nathalie mötte upp oss vid Stadium,Jag hade hittat ett par nya vinterskor till henne och tänkte slå till,de blev en ny mössa med och varma strumpr och vantar,ja en hel del.Och inte att glömma köpte tjejerna en ny mössa till sin pappa.:)och han blev glad för den:)Tur de!
Vi åkte sedan mot bräcke och det blev fika med lussebulle,mums.
Lite tv tittand eoch sedan åkte vi hemåt.Ett stopp vid Coop och handla hem de som va slut.
Hemma blev det mat och dusch och barnen och Kenta sover nu och jag bara mjuter av tystnaden.
Dagens höjdpunkt!hehe.
Sitter och tittar på fyran,de är nån julgala med jullåtar,mysigt...
Ska oxå röra mig mot sängen snart,vi hörs

Kommentarer
Postat av: Jennie

Grattis Till Stora Tjejen!!!

Blev det lyckat :-)



Massa Kramar Från Oss!!!

2008-12-02 @ 17:14:04
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/
Postat av: pluttsan

du har en utmärkelse att hämta i min blogg

pöös catta

2008-12-02 @ 20:24:49
URL: http://www.pluttsan.bloggagratis.se
Postat av: Annika

Catta:kommer inte in på din blogg:(

2008-12-02 @ 20:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0