Mellandags rea

Igår måndag var jag o tjejerna på rean.Och snacka om folk,vi tog oss bara till backaplan och det räckte och blev över,
jag hittade iaf en nyårsklänning men e lite tveksam men har nu bestämt mig att den får duga.Tänkte gå till bolaget med men när jag såg kön sket jag i de.Får ta de imon på allum,
Imon ska vi till Hanna och Conny på 25årsfest´+nyårsfest.Tjejerna ska vara i bräcke hos mina päron.Få se hur jag klarar mig utan dem,hehe.
Ska bli himla kul iaf,ser fram emot de.
Hitta en söt liten väska med.Nattis hade namnsdag igår så hon fick en läppglans och sedan köpte hon med sin peng hon vann på bingo en tamagotchi.
Och den är så jobbig tycker hon,hon somnade tom med den i handen.Piper hela tiden och ska ha mat ,lek osv=)
Lilla söta Nattis!
Det blev burger king sedan och till bräcke en stund.Mamma hade skrivit ut semper lapparna nu så jag kan skicka in mina streckkoder.
Vi åkte hem och Fisen somnade i bilen.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej gumman!

Det ska bli jätteroligt att ni kommer imorgon! :)

Kraaam!

2008-12-30 @ 20:19:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0