Ibland blir man bara sååå trött...

Jobbade igår,dock bara 4 timmar men det kändes ändå som om det var ett helt år.
Kunderna kom in och bara snurrade runt.Handlade bara lite hårtofsar och diademvför en tjuga.Hallå,ni har ju precis fått lön.Har aldrig vart med om så snåla kunder och en såå lång dag.
Ingen vill ha hjälp utan man stod där bara och skulle se allmänt glad och trevlig ut.Hah,jag erbjöd massa olika saker men nej.....grrrr...
Sedan var de la några kunder som handlade julklappar och tyvärr så kan jag inte läsa folks tankar och vea vad de vill.
Iaf,jag hade packat ner allt fint i påsen och skulle ta betalt,kunden ser att jag inte slår in men säger inget,ja då säger hon,"Jo förresten,de är julklappar,skulle du kunna slå in dem?" Ja,såklart säger jag då med världens falskaste leende och slår in klapparna.varför säger man inte till innan???Sånt blir jag såå himla trött på,de hände flera ggr igår att de sa att de va present efter att jag packat ner allt.
Grrr för såna kunder..

Ville bara beklaga min dag på jobbet igår..-.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Skickar en kram till dig och förstår vad du menar med jobbiga kunder fy f-n för dem ha ha!

2008-12-01 @ 11:36:45
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0