Heldag i Bräcke

                          

Kommentarer
Postat av: Jennie

Sicket mysigt pepparkaksbak :-)



Förlåt, förlåt men alltid ska det vara något :-(

Jag hade helt glömt att comhem ska komma hit o kolla vårt bredband på just TISDAG! De ska vara här någon gång mellan 13-16.

Men ni får JÄTTE gärna komma hit?

Annars kan jag på torsdag och då måste de blir av, oavsett ;-)

Bestäm du!



Kram

2008-12-15 @ 09:58:33
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/
Postat av: Jennie

Men de är så typiskt.

Jobbar ju mån+ons och comhem har nämligen strulat massor me vårt bredband + telefon och vi tänker båda vara hemma när de kommer hit.

De är så jobbigt att allt ska planeras de dagar jag är ledig.

Åker ju inte långvägar när ja ska jobba, blir så stressigt.

Ni får gärna hälsa på ändå :-)



Vi gör inte mkt, städar lite.

Nova somnade nyss o ja fixar me mina naglar lite.

Du då?

2008-12-15 @ 11:27:22
URL: http://jennie-novastar.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0