God middag &Liseberg med massa vinster!!!

Idag har vi haft en riktig mysig söndag.
Vi har bara myst och haft de kul.Vi lagade god middag med fläskfile,mozarella,pesto och paprika+klyftisar,mums.
Tjejerna fick spagetti ala mamma,de älskar den bara=)
Efteråt bestämde vi oss för att åka till liseberg för att skapa lite julstämning och få lite julkänsla.
Vi skulle hämta upp Stefan innan och sedan bar de av.Och vi var inte dom enda som hade julstämning i tankarna.Det var bra mycket folk,och så mysigt,tills de börjad eregna=(Shit,
Jag spelade för skojjs skull på Kexchocklad för en tjuga och vad tror ni händer då?Jo,mamma Annika kammar hem stjärnvinsten,haha.Allt paff blev jag,jag har aldrig haft tur i spel.Och våran tur bara fortsatte sedan hela timmen vi var där.Vi gick och spelade där i regnet.Nattis vann andra vinst på bilar,sedan på leksakshjulet vann hon andra vinst pärlset,och sedan fiskedamm fick hon en mugg.
Sedan blev det gott&blandat hjulet och Nattis hade tat 5-6,Stefan skulle ta nummer 4 men Kenta sa ta 7 istället eftersom han stod vid 7 och vad händer då?Jo,de blev stjärnvinst där med,hehe.
Vilken röta vi hade,vi skyller på vädret,tack så mkt du där uppe!Du hörde oss klaga och gjorde oss glada!
Vi delade sen upp stjärnvinsterna och körde hem Stefan.

Hemma blev det käk och bus med tjejerna.Felicia e otroligt busig när Nattis e med.Hon klättrar upp i Nallepuh bilen och försöker sedan stå på den och ta fart.Busungen!
Sedan började vi planera lite kalas för Nattis.Stora tjejjen fyller ju 5 i januari,shit.
Hon ska få ha kalas på lek o buslandet för sina kompisar har vi lovat.
Nu ska jag se Heartbreak hotel.
Imon ska jag och Jessica handla lite julklappar och sen får vi se...

                                                          

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0