Shopping Lördag!

Ja,som rubriken lyder.
Det blev en hel del shopping idag ja,hihi.Får passa på att shoppa nu,när man har hus och lån blir de inte så mycket sånt.
Började dagen på Backaplan.De hade visst familjedag så de fanns hoppborg,karuseller,lotterier och lite erbjudanden i olika butiker och bäst av allt,alla barn fick gratis glass på Triumf!:)
Det blev faktiskt 2linnen till MIG SJÄLV,jeans och body till Felicia och till Nattis skulle vi byta ut skorna till ett par andra men vi hittade inga så det blev inget.
Får åka och kika på mer imon.
Kenta har vart och fiskat hela dagen så de var jag och tjejer och mummu som shoppade loss,haha.
Efter Backaplan var vi såklart görhungriga så det blev pizza.Mums.
Nattis lekte med Elin och Linnea en stund men jag har märkt att om tjejerna är 3 så funkar de inte så bra att leka.Men men.Ännu mera shopping sen.Vi blev nu suna på IKEA!!
Vi åkte dit,först åt lill gumman lasagne så hon orkade med ännu en shoppingtur:)
Det blev lite smått och gott däifrån,man plockar ju på sig en hel del när man snurrar runt där.
Mamma lämnade oss i Tuve mn Nattis hade bestämt att hon skulle sova i Bräcke så de hjälpte upp med påsar och väskor och Nattis hämtade lite rena kläder och sedan åkte de igen.
Jag och Felicia åt gröt,busade lite sen och övade på krypning.Sen blev det bad för tjejjen och välling.
Hon bökade lite på sofan och somnade efter halv9.Såå himla skönt.
Äntligen egen tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0