Underbara vårväder,välkommen!!

Torsdag 3mars

Du är så efterlängtad!!
Hoppas våren håller i sig nu,
Det har vart helt underbart väder.
Dagen började med att Felicia vaknade halv7 som vanligt.Vi gick upp och hon fick mat.Snart kom även sambon hem från jobbet.Han såg pigg ut mot mig,jag var helt döende i soffan medans Felicia bara tittade på mig och skrattade.
Hur kan man vara så pigg och glad så tidigt???Nu hade även vår sömntuta Nattis vaknat.Idag skulle hon til dagis och barnen skulle på teater.Hon tog på sig sina nya kläder och vi bar oss ut.
Jag och Felicia gick till affären sedan,vi skulle handla mat till idag.Sambon skulle laga mat idag.
Det blev fläskfile med pesto och mozarella med klyftisar,mums,hur gött som helst!Tack hjärtat!
Efter det hämtade han Nattis på dagis och började städa lägenheten sedan,och inte nog med det tvättade han fönstren i vårt sovrum,Nattis rum och i köket.Vet inte vad han fick för spel men det var hur gött som helst och slippa göra nåt den dagen.Det var uppskattat!
Vi va ute och lekte sedan åkte vi mot Bräcke.
Sambon skulle visst fiska imon med Stefan ocg Billy och han skulle fixa iordning båten.
Vi var ute i det härliga vädret,Felicia sov i sin vagn och Nattis målade på marken med sina kritor.
var en helt underbar kväll.
Nu hade man velat ha hus,gud så skönt.
Dagen gled sig mot sitt slut igen.Vi somnade tidigt,innan 22,men jag vaknad eigen runt 23 och kunde inte somna om,var orolig i magen,var fortfarande vaken kl01.
Lillan vaknade halv7 och fick mat och jag tog henne bredvid och vi somnade om till 8.
Nattis vaknade nästan halv10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0