Tråkigt väder med regn:(

Varför skall de alltid regna i detta avlånga land???Man blir ju bara såååå deppig av denna regn.
Idag känner jag mig såå trött
.Felicia ville upp innan 8,det tyckte inte jag,men vi gick upp.Hon hade iaf sovit hela natten igen,vaknade runt halv5 och åt lite tutte.
Nattis kom strax efter halv9,det blev Bolibompa och sdan frukost.
Vi gjorde mat och sedan väckte vi sambon min.Idag skulle vi på återkontroll av Felicia i Backa.
Det gick bra,hon växte som hon skulle och var hur bra som helst.men ssk vi hade var lite knepig.Höll på att skratta ihjäl mig så som hon pratade och ställde frågorna,haha.Hon var nog nån ryss.
Efter det åkte vi till Bräcke,haha,igen ja.
Fikade lite.Min förkylning är värre än värst nu.Ville bara sova.
Sambon min   gick och tränade,efter det åkte han och Nattis till Jenny.
Jag och Felicia stannade kvar och vilade.De kom sedan och plockade upp oss efter 19tiden.
Felicia var så pigg och glad,pratade ocj skrattade:)
Hon har upptäckt sina händer nu med,det är så kul.
Även denna dag var över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0