Shopping och besök av släktingar!

Idag har vart en rätt så trevlig dag faktiskt.Den började med lite gnäll som sedan blev bättre och bättre.
idag skulle vi shoppa lite kläder till dopet som är på söndag.
Nattisen fick 3par skor och en pyjamaslinne,och Felicia fick en ny mössa.Så söööt hon blev i den.
Efter backaplan träffade vi på min mamma som hämtade upp oss.Sambon hade åkt med son kusin till Sisjön och skulle köpa nåt till båten.
Vi passa på att köpa lite godis med:-)Mums
Åkte till Bräcke,där var vi sedan ute.Och vi blev hungriga,Samobn kom dit och vi bestämde oss för att käka pizza idag.
Jag,Fisen och Nattis gick till pizzerian för att hämta pizzorna.
Medans pizzorna blev klara var vi ute vid lekplatsen och lekte.Fisen gungade för första gången med Nattis.
Gick till Bräcke igen och alla var hungriga.
Sedan blev det kaffe och mat för Fisen.Hon spydde sen,spydde massor.Tror hon äter för mycket alltså.Nästan hela jag blev blöt och hela Fisen.Hon får bada imon.
Sedan väntade vi på min kusin med sin dotter,min kusins son och min moster skulle komma.
Sambon skulle åka hem och vila.han är förkyld och har ont i halsen.Stackarn....
Och till
slut kom de.Och vilken stor kille de hade med sig,haha:)
Lilla Wille som är bara 9månader,shit vilken grabb,hihi.Han klätrade och kröp överallt så nu har de att göra där i bräcke.
Vi fikade kvällsmat och sedan körde kära mamma hem oss.
Nu sover barnen och jag ska nana snart med.Imon måste jag hitta kläder till mig själv som jag skall ha på dopet.

*natti natti*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0