Helgen

Trodde jag skulle hinna med att blogga varje dag,haha. Så fel jag hade,dessutom har det vart ngt fel på bloggen,har inte kunnat logga in.Men tänkte iaf uppdatera lite nu från helgen som varit.:-)
Fredagen var de Ullared.Vi hade med oss Nattis men lämnade lilla dockan i Bräcke.Där passade muffa o mummu henne.Det hade gått hur bra som helst,men jag saknade henne massor.Puss Felicia!! Hittade väl en del,eller rättare sagt föööör mycket,mest till barnen. De hade fått pengar så passade på att handla lite. Väl hemma sen på kvällen blev det Lets dance-final.Barnen somnade tidigt och även vi gamlingar,haha. Gick redan efter 22 och la oss,det tar på krafterna att gå i Ullared,hihi.
 Lördag var det dans som vanligt för Nattis,det gick bra.Efter dansen bar det av till bräcke.Jag och lilltjejjen åkte och storhandlade med mor min och brorsan.Nattis stannade kvar med pappan sin i garaget och grejjade med fiskegrejjer.Nu var även denna dag kväll.Stannade där kvällen och Nattis bestämde sig för att sova över. Vi åkte hem runt halv10 och gjorde ett stopp vid Mackedonken:-)hungriga som vi va,haha.
 Söndag sov vi länge,alldeles för länge.hade glömt av att ställa om klockan så gick la upp nästan halv1 riktig tid.bråttom på med kläder och mot Bräcke igen och hämta Nattisen.Hon hade gått upp tidigt hon,Hade redan hunnit vart i affärer med sin mummu. Hon hade fått två tröjjor och Felicia ett set med t-shirt och tajts,gulligt. Tack mamma/mummu!:) Dagen gick fort. jag är fortfarande döööförkyld och halsont:( *hej hopp*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0