Besök hos "tant" Jessie

Måndag:
Fisen har fått för sig att vakna nu två nätter runt 4snoret och ta sig en slurk,ovc jag blir ju mindre glad eftersom jag blitt van vid att få sova hela natten.Trodde hon sov ännu bättre när man är ute mycket nu,men nej,
Iaf,sambon kom hem runt7 och jag va såå trött så han tog Fisen och gav henne gröt,ny blöja och kläder så det var sen bara att gå upp vid 8 och fixa Nattis.
Idag hade vi strålande solsken.
Vi lämnade Nattis på dagis och alla fröknarna gosar såå med Fisen hela tiden.hihi.
Hem en sväng och byta kläder bara och dricka kaffe.Sedan tog vi en långpromenad till min väninna Jessie som vi inte träffat på gööööörlänge.
Promenaden gick bra och det var hur skönt som helst.Vi gick halv10 och var framme vid henne halv11.
Vi satt ute i hennes trädgård och tjötade,precis som förr i tiden.Blev kaffe och glass med.Fisen bara sov.
Sedan vaknade hon och hamnade hos "tant Jessie",hon blev hungrig och fick mat.
Tiden gick så fort.Vi var tvungna att promenera till Wieselgren för att ta bussen hem och hämta Nattisen från dagis igen.Tack för trevligt sällskap gums!
Barnen var ute och lekte på dagis och det var som att vara utomlands där,blåste ingenting,stackars barn.
Vi gick hem och hemma hade även sambon min vaknat.
jag gjord eiordning mat fort och sen åkte vi till Bräcke.
Där var vi ute hela dagen sedan.Helt underbart.
Nathalie spelade fotboll och golf med sin pappa.De målade även om min gamla cykel,(som är typ 23år gammal eller ngt),den blev jättefin tyckte Nattis.
Jag,Fisen och min mor tog en promenad i fina vädret.
Sedan blev det pannkakor och vi var tvungna att åka hem.Barnen skulle sova tidigt idag eftersom idag kom Andra avenyn och Desperate Housewives:)
Nattis och sambon somnade vid 21 och Fisen strax efter.

*SOL SOL SOL*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0