Torsdag 11april

Kom nyss hem från kuratorn.Det känns så bra att träffa,prata och gråta hos henne.Idag vällde alla känslor över när jag var tvungen och gå förbi alla bebisar och nyblivna mammor...Det var mycket tårar trots att jag bara hade blicken fram...
Idag är det exakt 2v sen Du fick vingar<3
Jag vet att Du har det bra nu där uppe bland alla änglar,Du vakar och ser ner över oss!
N har döpt Polstjärnan till Lilla prinsen<3 Så fint!
De går inte en dag utan att jag tänker på dig,saknar Dig sååå!! Inser fortfarande hur orättvist allt är.Jag ser gravida och bebisar överallt..Fyy vad jag är sååå lessen...
Det tar tid,så småningom kommer Du ligga i mitt hjärta,lite lättare och lite tryggare<3
Just nu ligger Du tungt där.Hela min kropp påminns om dig,varje sekund,varje dag.Allt har sin tid. Kuratorn gillade att jag bloggar.Det är oxå en del av bearbetningen. Så ska fortsätta tills jag är stark i mig själv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad stark du är som orkar blogga gumman! <3 Vi stöttar er i detta... <3 kram Hanna

2013-04-11 @ 22:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0