Ny vecka,nya tag!

Regnet öser ner utanför mitt fönster.Vi hann iaf med en liten prommis innan vi blev pisseblöta. Lilltjejen och jag!
Jag har två enormt kloka tjejer <3 Så fort de ser mamma lessen är de där och försöker trösta mig,förklarar att han har det bra däruppe.Vi har så mycket fina människor runt om oss som gör man orkar leva vidare.Tackar Er igen <3 Utan er hade det inte vart lätt!
Åå vad jag älskar Er mina älskade barn!! Ni gör livet värt att leva för!!Att orka se framåt!
Idag har jag tänkt mycket på dig min älskade änglason <3
Det börjar kännas bättre.Vissa stunder är svåra medans andra är hur bra som helst.
Till helgen har jag tänkt åka till minneslunden,tända ljus,lämna blommor och s ville tjejerna lämna teckning till Dig.
Vi tänker på Dig fina prins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0