Våren har landat i Göteborg!!!

Wow!! Äntligen är våren här!!!



Helgen har vart helt helt fantastisk fin!!!
Vi har grillat för första gången,det grillades ju på min fest men det räknas lixom inte...:)
jag har jobbat helgen,mycket folk som vill slösa pengar!
De gjorde jag och tjejerna häromdagen..o jisses vad vi shoppade :)


O såklart var det tjejerna som fick mestadels...som vanligt!
Hittar ingen bloggmotivation idag heller...tråkigt att mobilen inte har en snabbblogg...hade blivit så mkt bättre då...laptoppen åker ju sällan upp nuförtiden...

Idag har vi vart lediga och vart iväg och inhandlat lite nya blommor...Hittade lite smått till entren och en häftig turkos blomma som matchar vårt fina turkosa vardagsrum:)

Den kändes riktigt kaxig där på hyllan!
Nu saknas bara ett par häftiga gardiner så får ni pics sen:)
Vi har grävt och krattat lite idag osså...inte så jättekul men men...
Lekt ute hela dagen och dey hörs på tjejerna...de gnäller och har sig...blir tidig natt för dem.Skönt!
Imon är det jobb igen i vanlig ordning.
O jag måste boka ny tid för naglar...

Hejs svejs på er!







Kommentarer
Postat av: Anonym

Oi miten reippaita shoppailijoita:)))Meillä täällä on vielä paljon lunta ja flunssaa juuri tällä hetkellä:(

2012-03-29 @ 15:03:05
Postat av: pirjo

Oi miten reippaita shoppailijoita. Meillä täällä vielä paljon lunta ja flunssaa juuri nyt:(

2012-03-29 @ 15:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0