Magsjuka har härjat här hemma...

Bläää...de började natten mot torsdagen...båda tjejerna kräkte ikapp varann mellan 20minuters mellanrum i 6t...stackars våra tjejer:(
Jag jobbade och K vabbade...jag handlade hem massa gott och la allt på köksbordet men ingen ville ha ngt...
De sov sedan större delen av dagen.
På fredagen var de redan hungriga,tur att de går över så fort.
Vi andra har klarat oss...*peppar peppar*
Jag är hemma från jobbet idag med krånglande mage...har sprungit mellan soffa och toa i ngr timmar nu:(
K har klagat över magen oxå hela helgen...Bara man slipper kräkas så e jag nöjd,de e fan det värsta jag vet....

I helgen har vi mest chillat.Lördagsmorronen städade vi hela huset,piskade mattor,dammsög och moppa golv.
Vi åkte sen ner till sadium och leta efter vårjacka till F,och hittade ganska snart och ingen blev gladare än jag när jag gick till kassan och tjejen i kassan tog helt fel pris på jackan:) Tackar o bugar! :)
Vi åt sen god middag i bräcke och fikade lite.
Hemåt och ett besök hos familjen sörensen/bjerlemo.Det blev en kvällspromenad runt backatorp osså och efter det åkte vi ner till coop och köpte  lördagsmys.
Det blev gladiatorerna och massa kärlek&mys!

Söndagen var det dags för äggjakt&tipspromenad.Vi drog ut Marina och Alex och gick rundan...Vi träffas väldigt sällan,fast vi bor väggivägg, nu men de blir ändring på det när vädret blir varmare:)
Natta träffade sin bestis E och hennes familj så hon gick med dem och sen möttes vi i mål där de va fika och korvgrillning.Men brrrr sjuttton vad kallt det var!!! Våren vart är du???!!??
Natta följde sen med E hem och jag och F tog bussen hem.Precis när vi klampat in genom ytterdörren ringer mor min och e på väg till plantagen.Jag och F hakade på och köpte lite vårblommor.
Ett stopp vid Donken och handla med mat hem.Hemma stressade vi i oss mat för att hinna till Sörensen/bjerlemo för att hinna träffa Vincent och hans mamma och pappa.JJösses,vad killen växt....usch vad fort tiden går...
Vi traskade hem och gjorde mat och läxor.Sedan blev det äggjakt hemma:)Jag var helt slut...Strax innan halv8 kom K hem från fisket...
 
Idag har jag inte gjort så mkt...har vilat lite och känner mig hungrig nu...magen känns så där uppsvullen och huvudet värker...Blir hemma från jobbet imon med...
Ska försköka få ordning på mitt cv nu!
Hoppas ni håller er friska därute!!!

            *Kärlek*


Bjuder på en underbar bild på våra underbara!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0