Se Se Se Se Semester!!!!!!

Wiii!!! Nu e den här för oss alla!!! i fem hela veckor.Fast min första dag blir på tisdag eftersom det är min lediga helg=)
Gött!
Igår mös vi med grill och rosè och bror Matias som höll oss sällskap.
Vi chillade sen i vår soffa på altanen och tjötade ända framtill halv3 på natten=)'Matias sov över och sov ute på soffan framtill småtimmarna och såg sen på morran att han flyttat in,vart nog för kallt;)
Idag har vi köpt ny bilstol till Felicia,vi har hämtat barnens farfar som vart här hela dagen.Tjötat,fikat och käkat.
På kvällen tog jag och tjejerna en cykeltur med familjen Sörensen/Bjerlemo.
Gubben min fiskar och Nattis åkte nyss till bräcke och ska sova där:( O vad ska lila jag göra helt själv...Borde verkligen njuta nu men saknar Nattis och ville inte vara ensam ikväll.Men men,får la ta mig ett glas vin och vika lite tvätt och sova jag med.Felicia somnade på soffan strax efte halv10.
Lite bilder:




En trött Nattis








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0