En liten update sen sist!

Vi har äntligen fått vår i Götteborg och det är helt underbart!! Äntligen,som vi längtat!!
Men jag lider av detta,fy sjutton alltså.Vaknade imorses med blodsprängda ögon och kliade som bara den.Idag blir de solglasögon hela dagen lång=(
Jag har jobbat helgen,tomt på folk i allum oxå,tråkigt!
I fredags var vi i bräcke och mös hela dagen,åt påskmat och barnen lekte.Igår var de påskmiddag hos barnens farmor efter mitt jobb.
Vi fick ryck sen på kvällen att fixa lite i trädgården.Vi köpte 3 thujor till,som vi planterade på framsidan och sedan grävde vi upp allt längst huskanten.Där ska vi lägga sjösten och stora kruokor med blommor/växter i.
O altan ska vi snart ha och då blir de fester och härliga kvällar kan jag lova=)
Lite bilder från senaste.

Glad påsk.På väg till bräcke.

Mums till efterrätt!



Morbror matias förbereder för kvällens grillfest!

Vi fick besök på långfredagskvällen.

TVå busungar spelar fotboll!

Finaste kärringen

finaste!!!

Nu ska vi ta oss en påskrunda




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0