Äntligen är julen ute

*pust* De är änna jobbigare att ta ner den att ta fram julen.Håller ni inte med mig?!?
Igår kväll efter jobbet tog vi iaf ner allt,så skönt,men vad mörkt det blev.Får köpa massa ljus nu och tända överallt.
Igår jobbade jag från 14 till 18.Under tiden var min lilla familj i Öjersjö hos tjejernas kusin Filippa med familj.
Jag frös ngt otroligt igår kväll och hela natten hade jag ont överallt,Var precis som man skulle bli sjuk.Gick upp vid 04 och tog två alvedon.Somnade om igen,skönt.
Men idag känner jag inget,lite ont i kroppen bara och allmänt seg.Måste vara all jul och nyårsstress,haha.

Idag har vi vart till bräcke en stund.Jag grejade på vinden och hittade lite kläder F kan ha nu efter N.Bla massa jackor och överdragsbyxor,skitbra att ha på dagis=)
K lämnade mig och F hemma och han och N åkte mot bäckebol och skulle käka och sedan köpa tv med farmor.Jag kände inte för att gå med.F somnade i bilen och sover än och jag har egentid!!! Jihuu!!!=)
Imorgon ska jag jobba igen och snart fyller vår stora sessa 6år!=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0