Innan jobbet...

haha,måste bara uppdatera lite innan jag åker till jobbet=)Får skjuts av min underbara gubbe som är hemma hela veckan=)
Tjejerna e på förskolan och de gick bra att lämna idag och hade gått jättebra igår=)*stolt*
Igår var första agen på jobbet då,kändes bra,men va lite konstigt att jobba en vardag när man har jobbat helger och de har rullat på ett annat vis men de gick bra.
Vår butik e ju så himla snygg nu,ny design och ny musik.Känns så kul att jobba nu,ännu roligare=)Vi har alltid kul på jobbet.
Jag stängde och fick skjuts av min kära familj som hämtade mig.Tack,ni e för goa!
Hann se tjejerna 1 timme sen var de läggdags.Vi kikade på Idol och sedan Andra avenyn=)
Jag var helt slut och gick och la mig 22,klcokan ring eimorses halv8,sova mera sova mera,tröööööött=)
Idga slutar jag halv5,skönt då hinner man umgås mer med familjen och sötisarna=)

Nu ska jag göra mig klar,hörr sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0