Tråk torsdag började helt galet!

Gårdagen var hemsk till en början=(Usch,Kenta hade åkt iväg tidigt på morgonen för att fiska med nåra gubbar så jag och tjejerna mös ganska länge i stora sängen=)Jag var skittrött,man blir det av antibiotikan,ville bara sova hela dagen.
Vi hade tänkt gå tll ÖF idag men det var för mycket trots och gap så jag sket i det.En annan gång kanske.
För det första var kaffet slut....skiiiiiit,hur ska man klara av dagen.Vi hann inte till affären förrens efter att Felicia hade sovit och då var klockan redan 1.
Jag kockade snabbt ihop mat till töserna och sedan ut i solskenet.Jag kände hur min kaffe abstinens bara steg och steg.Jag måste ha kaffe på morgonen,så är det bara!!!
Fort till affären och handla kaffe och lite mat.Vi stannade till vid några lekplatset och lekte och njöt av den gula underbara saken på himmelen.Felicia blev vansinning när vi skulle in.
Innan jag hann få mitt kaffe hade mycket gått tokigt denna morgon,bla tappade jag min fina kaffeburk på golvet och den gick sönder i tusen bitar=(
Vi lekte sedan prinsessor i Nattis rum såklart,Felicia var med och lekte och hon tyckte vi var så himla roliga.
Nu började vi bli rastlösa igen så vi packade vårt pick&pack och åkte till Bräcke.
När vi precis kom fram ringde Jenny och ville komma på besök,det vart juh synd men vi ses gärna en annan dag.
Kenta kom ganska snart efter oss.De hade iaf fått fisk så det var något positivt!
Nattis lekte med Elin ett par timmar.När vi åkte hem plockade vi upp henne.

Förresten,i förrgår hittade vi äntligen en ny snygg soffa!!Fast leveranstid e upp till 8veckor,suck=(men vad gött det skall bli.Nu måste vi hitta ett hus med!!

           


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0