Idag kom sulkyn!!!=)

Wiiii!! Idag kom den äntligen.Trodde nästan att de glömt bort mig.Och den är hur snygg som helst,om jag får skryta lite=)
Felicia var väl sisådär mot den,men den e väldigt käck när man ska handla o sånt.
Annars har vi sovit över i Bräcke för jag hade möte på Allum imorses så min pappa passade tjejerna.
De hade gått bra.Felicia hade ätit två brukar mat på mindre än 4timmar,hehe.
Jag köpte med mig Mcdonalds på vägen hem sedan.Nattis blev så glad och Felicia med såklart..
Kenta kom efter halv2,de hade fått sluta då.Det går bra för Volvo ja=)
Felicia had einte sovit middag så jag nattade henne så åkte vi och storhandla sedan.
Blev ett långt kvitto även denna gång som Nattis brukar säga=)
Åkte hem och lämnade allt och gick till posten sen och hämtade ut vagnen=)
provkörde den i bräcke och sedan åkte vi hem.Nattis och mummu åkte till backaplan och mummu körde hem henne sen.
Sedan sitter vi och äter kvällsmat och hör glassbilen.Kenta kastar sig ut genom dörren och springer mot bilen,hehe.
Allt gottesugna var vi.Sedan satt vi alla på golvet i köket och käkade glass,gott=)
Felicia sover redan och Nattis e på god väg.

Natti natt

                                     

Kommentarer
Postat av: catta

de var en häftig en! vad fck du ge för den? ja köpte med en ex vagn i dag.. så skönt att slippa tampas med buggan hela tiden..



pöös o tack ja skall mysa så ...

hoppas du får en trvlig spa upplevelse! pööös catta

2009-02-27 @ 22:35:32
URL: http://hotmom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0