Heaven23 och G.I Joe

Igår var det andra inskolningsdagen.Det gick superb då med.Vi hade samling och sjöng,mys.Sedan gick vi ut,F älskar att vara ute.Hon ramlade och slog i handen och då var det mamma,mamma men ananrs skitbra!=) *stolt*
Nattis fick stanna på sin avdelning och leka.
Halv 11 sa vi hejdå och vi gick hem för att greja lite.Lina skule komma på besök,men utan Elias=(ses en annan dag.
Vi promenerade till torget och gick till Raffes och åt lunch.Riktigt mycket tjöt blev det och riktigt kul och se dej igen gumsan!
Vi hämtade sedan N från dagis,hem och packa lite saker inför kvällen.Jag skulle ut med jobbet och på bio.
Vi åkte till bräcke och Lina åkte hem.
I bräcke var vi ute lite och sedan kom pappsen hem.
Gjorde mig klar inför kvällen.Fick sedan skjuts till svenska mässan där jag mötte upp tjejerna.Vi skulle nu till Heaven23 och käka=) Myyyyspyyyys ha de vi=) Och en sådan fantastisk utsikt vi hade.Nästan så jag fick yrsel=)
Vi åt varsin go räkmacka och snacka om att man blev mätt,den va skitstooooooor och god.Ett glas vitt blev det med.
Sedan traskade vi mot Bergakungen.
Vi hade bra platser längst bak.Filmen började och efter 15 min funderade jag på,"vafan handlar filmen om????" bara massa pang pang och krasch.Vet inte hur många ggr jag tittade på klocka,haha.
Filmen var slut och tjejerna garvade sedan och undrade vafan det var för film,haha.Aldrig igen
Så jag rekommenderar inte filmen G.I Joe,haha
Fick skjuts hem av Bettan.


Bossen Ann och underbara Sandra


Jag och Bettan


Kommentarer
Postat av: Matias Lehtola

Fina bilder



2009-08-21 @ 01:19:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0