Frukost

Imorses fick tjejerna äta frukost på förskolan så innan 08 var vi där.Stressad morgon med gnäll och bråk om kläder,jag förstår inte,varje morgon så passar ijnte kläderna,blir tokig...=)
Vi kom iväg iaf.F var lite avvaktande när vi kom dit men sedan satte jag henne vid frukostbordet och sa hejdå.Hon satt där sedan nöjt och väntade på käk=)
Ska hämta henne 11 ch då lär hon vara trött och hungrig.Få se om N hänger med eller om hon stannar kvar till 14.
Jag fick iaf jobbet flyttat till veckan efter pga att F var sjuk så börjar inte förrens om 1 vecka typ.
Jag har fått ganska mycket gjort här hemma,städat,tvättat,bytt lakan,fixat disken och även hunnit sitta här=)

Huset vi kikade på igår ja,de var en del at renovera men skulle  man få det för en billig peng.Finns mkt man kan göra med det.Få se när mäklaren ringer,hur mycket budet ligger på.
Nu ska jag göra mig klar och göra lite käk till barnen.
Imorgon är det jobb som ropar på mej...

Kommentarer
Postat av: ¤Evaneseè



Hallo.

Känner mig lite seg men tänkte bara säga hej.

Tröttsamt med naglar! Ja har infektion nu också :)

Hur har ni det?

2009-08-28 @ 20:00:38
URL: http://egosidan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0