Varm och skön onsdag i stan

Idag har vi vart i stan.Vi träffa där min väninna Hanna.
Det var jättemycket folk.Vi skulle kika lite i affärer och handla en present åt vår gemensamma vän som fyller år i helgen.
Vi tog en fika sedan innan hemgång.Vi kikade in i djuraffären med eftersom Nattis ville.
Fisen blev helt till sig när hon såg akvariefiskarna,hon ville ta dem och nästan hoppa in i akvariet.Hihi.
Leksaksaffären var stängd i Nordstan så efter att vi sagt hejdå till Hanna tog vi bussen via Backaplan och besökte Toys r Us.
Nattis köpte färger som man kan måla en T shirt med och så köpte vi Spiderman grejjer till Anton och Wille.
Vi skulle nämligen få låna Willes Spiderman dräkt på dansuppvisningen.
Sedan tog vi bussen mot Bräcke.
Väl där var jag så trött.Det kliade i näsa och ögon och jag var täppt.Ville bara sova.
På kvällen kom sambon min och hämtade oss.Han hade fiskat med Stefan.
Lämnade bilen vid parkeringen och sedan gick vi för att möta Tanja som gav oss spiderman dräkten.
Vi kom hem och alla var trötta.
Nattis somnade ganska snart och Fisen med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0