Grattis Lillgumman på 5månadersdagen!

Grattis Fisen på 5månaders dagen.Nu ör du stora tjejjen juh:)!!
Idag var jag dötrött när klockan ringde kl 8.
Vi skulle till Borås djurpark idag.
Hade ingen större lust,ville bara sova men när man väl var uppe så var de skönt.
Fisen fick gröt och vi gjorde oss klara för att åka.
Först ett stopp hos Jenny för at plocka upp Silvana.
Sedan åkte vi mot Bräcke för att hämta Nattis.Hon hade sovit över där.Hon var helt slut.
Vägen till Borås kändes hur lång som helst,kändes som den aldrig skulle ta slut.
Minns inte att den var så lång när vi åke därifrån när Fisen hade fötts.
Nu var vi aif framme.Äntligen!Och det regnade inte,de har nästan alltid regnat när vi vart där,så nu hade vi tur.
Ut med barnen från bilar och in i respektive vagnar.Nu skulle vi köa in.
Väl inne såg vi de flesta av djuren.Ibland såg man inte djuren men sedan tjöt nån av oss och djuren var lixom framme,hehe.
Vi åt mat och kikad epå de sista djuren.Jag tror att våra småttingar mest var intresserade av andra barn och rörelser.
Vi åkte hem,ett stopp hos Jenny igen för att dumpa av Silvana.
Sedan åkte vi hem.Nu var vi jätte kaffesugna.Först fick Fisen kyckling med pasta och bananmango yoggi.
Nu skulle jag göra mig klar,
Jag skulle vara utan barnen ikväll.Min väninna fyller år och skulle ha lite partaj.
Jag var helt trött och slut men gjorde mig till slut klar,
Fick skjuts dit och väl framme fick vi lite käk.
Det var trevligt,prata lite gamla minnen oså.
Tack för en trevlig kväll gumman!
Sambon ringde sedan runt halv11 och Fisen var jättelessen,had einte ätit något utan bara grinat och skrikit.
jag fick sedan skjuts hem av Hanna.Tack gums!
När jag sedan var hemma
hade Fisen somnat,jag hann precis sätta mig på soffan och kika lite data så vaknade hon och gissa om hon var glad att s emig och få tutte?!:)
Hon somnade m och vaknade igen runt 5.
Jag gick och la mig på soffan efter det eftersom Nattis snarkade sååå.
Gick sedan upp halv9 med Fisen.gröt och frukostdags.
Nu somnade hon nyss på sin fars mage,
Nattisen sover än och klockan är nästan 10,skönt.

Idag ska vi nog shoppa lite:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0