Finsk morsdag!

Grattis alla fantastiska finska mammor!<3
Helgen över även för denns gång.Nu går det riktigt fort...om en vecka åker vi till Zakynthos!!! Längtar såååå!!!
I helgen har vi mest shoppat inför resan.Tjejerna fått en del nytt!
K har vart iväg hela helgen så de har vart vi tjejer bara hemma.
Njöt av solen igår em,tjejerna lekte ute och cyklade bra länge.
ä
Är de såhär de ska vara hädänefter att de väljer sina vänner före sin mamma en lördag kväll...Blir ju rädd att de växer så fort nu...:(
Vad ska jag göra med all den tid jag får över nu...Jo,den skulle jag spendera med lillw prinsen,men nu ville ju livet annorlunda denna gång...:( Suck.
Snart kommer K hem och tänkte göra tacos.

Imon är det återkontroll på Östra.Är lite nervös för vad jag kommer få höra,även nervös och rädd hur jag kommer ta det.Bryta ihop igen eller vara hellugn...Jaja,oavsett vad så är vi illa tvungna.Jag blöder än:( men inte alls lika mkt som för 2v sen.Hoppas de avtar tils Grekland!

Idag är det mkt pollen i luften med.Ögonen kliar och näsan rinner.Blir att sitta inne,de är ändå så kallt ute..brrr...

Önskar er en underbar söndag kväll!!

Kärlek till Er!

Kommentarer
Postat av: Mia

haha...vänta bara..snart drar dom på morgonen och kommer hem på kvällen..man känner sig helt överlämnad...tiden går fort...håller tummarna för dig inför läkarbesöket...puss och kram min kusin vitamin <3

2013-05-12 @ 21:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0