Livet rullar på...

Söndag kväll. Sitter i soffan nyduschad,ser på Maria Wern,har tänt ljus för min ängel ikväll <3
Jag känner hur Du ser ner över oss! Jag tänker på Dig varje dag! <3 Men livet rullar på,det måste det!
Jag ska börja jobba på tisdag,med tretimnars pass,måste börja nånstans...tror de blir bra. Sen är jag ledig ons+tors och jobbar fredag,ledig helgen och måndag och sen kör vi igång på tisdan igen
Längtar såå till vår semester i Grekland
Det behöver vi verkligdn nu.Det förtjänar vi!
Nu kryper jag ner i sängen och fortsätter se klart filmen.

Mycket kärlek till Er alla! <3 <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja en Greklands-semester är ni verkligen välförtjänta av!!!

Hoppas att du mår bra (eller så bra som möjligt)

Massa kramar

2013-04-22 @ 12:03:24
URL: http://husochtradgard.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0