Känns vemodigt...

Imon börjar jag jobba igen efter dryga 5v sjukskrivning. Jag hoppas det gåe bra,att jag slipper massa blickar och frågor.Men känner mig såpass stark att kunna möta folk.
Hoppas jobbet ger mig en energikick och lust till att hitta tillbax till vardagen.
Jag kommer sakna att vara hemma,att få träffa tjejerna så mycket,att pyssla hemma,laga mat,städa osv. Trivs verkligen med det! Kanske blir man miljonär en vacker dag! :)

Snart även dags för återkontroll och besked om vad som gick fel,hoppas jag!
På torsdag är det 1månad sen vår vackra ängel lämnade oss med stor sorg och saknad!<3
Med så mycket otroligt fina människor runt oss har vi tat en dag i taget och nu snart ser vi även ljuset i tunneln.
Du min vackraste änglason! Mamma älskar och saknar Dig varje dag! Du finns för evigt i mitt hjärta!! <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0