Fredag igen

Jaha,då var det fredag igen...dagarna verjar flyta på ändå. Efter att jag lämnat F hos dagmamma tyckte jag att det var dags för mig att ta hand om mig själv.<3
Åkte till min fina fransstylist Annica.
Alla mina fransar lossnade av all sorg.Och de som satt kvar lossade jag själv.
Vi pratade en bra stund innan vi satte igång.Tack för pratstunden fina du!!<3
Nu känner jag igen mig själv i spegeln igen.:)N klagar ju på mig och tycker jag ska sminka mig och göra mig fin...Jag tycker det känns meningslöst när tårar ändå kommer var och varannan dag än.
Men klart,nu ser jag piggare och trevligare ut! :)Annars har dagen vart ok förutom på kvällskvisten,tjejerna bråkade och det blev för mkt för mig.Tog en prommis och hann inte långt innan tårarna kom...
Det fortsatte hemma och jag låste in mig på toan...fan så jobbigt det är!
Idag har K sett på Lilla Prinsen iaf.<3 Minnestavlan och fotot står i hyllan i v-rummet.Känns bra att Han närvarar med oss!
Älskade Lilla Prinsen!! Saknar Dig oändligt!!!

Kommentarer
Postat av: Marjo

*kramar om hårt och ger dig stöd*

2013-04-14 @ 06:48:39
Postat av: Jenny

Kämpa på söta du!!

2013-04-14 @ 23:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0