Min Glitter och glamourfest!

Förlåt förlåt mina trogna läsare att jag vart så dålig på att uppdatera men man sitter inte mkt vid datorn när man har en grym tele:)
Ska iaf försöka börja blogga igen....vet att några av er saknat mina inlägg och det känns ju lite kuligt:)

Tänkte börja med att berätta om min stora 30årsfes5t som var hur lyckad som helst... återigen alla nära och kära som förgyllde denna underbara kväll!
Alex(kocken som lagade all käk) kom till oss runt tio tiden på lördagen och då började han baka....lite smått börjades det med maten oxå...
Sen åkte jag och N till en kompis som skulle fixa min festmake:) och shit vad bra det blev.Jag var tom festsnygg dagen efter när jag vaknade,,,hihi....
Alex och Kenta grillade  sen resten av maten p altanen i snöstormen...så den maten var verkligen gjord med kärlek:)
Tack bästa Alex!!!
Festen drog igång runt 19 när gästerna anlände,,,jag hade fixat röd matta som skulle vart på utsidan egentligen men den fick vara inne framtill bålbordet istället för vädret var skit...
Lite mingel innan middagen.Hade lite uppdrag under tallriken som jag hoppades alla skulle utföra.Vissa utförde och vissa mindre...
Jag tackade mina gäster för att de kom och firade mig....maten smakade toppen och alla verkade ha hur mysigt och trevligt som helst.
Jag var nöjd!
Min älskade mor var till stor hjälp med disken mm...tack snälla mamma!!!!
Lite lekar mellanåt...efterrätt och sedan drog vi på med dansgolvet...Wiii!!
Jag kan lova att jag hade träningsvärk en vecka...haha....har nog inte dansat så mkt sen 20årsåldern:) Men så himla kul hade vi!!
Jag har lovat lite bilder här.
Tror att vi festen var  over and out runt halv5....alldeles lagom för att rulla hem och nana:)Det bästa var ju att det var gångavstånd hem till sängen.hemma låg farmor som hade passat tjejerna och bror min snarkade på soffan...
Det känns underbart att ha fyllt 25+ :)

Jag och bästa Jenny!!!












































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0