Några dagar har gått...

...på 2012 och allt känns bra hoppas jag för er med!
5januari står på schemat idag.Jag har jobbat hela veckan lång,långa dagar men de har gått fort eftersom våra kära kunder älskar att handla hos oss:) hihi,och speciellt när det är rea!:)
Idag hade vi helt missat att vi stängde 18 så kl 17.58 frågade en kund mig ifall jag inte skulle stänga,och ingen blev nog gladare än jag att slippa stå där till 20!:)
I helgen åker julen ner i kartonger igen och vi plockar fram våren.
Ååååå vad jag längtar till semestern med,är nog inte den enda på denna planet.
Tjejerna sover,gubben snickrar i sitt förråd och jag har precis avnjutit ett kallt glas med cider.
Läsa lite blogga och facebooka för att sedan somna som en prinsessa.Imon är det några timmars jobb och sen helg oc långledigt för mig!
På tisdag börjar vardagen med skola och dagmamma igen och jobb för K med såklart!

Önskar er en underbar helg!!!!


Vår blivande sångfågel går i morbrors fotspår!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0