Veckan som gått

Tjena på er alla kära läsare!
Bloggandet har tyvärr legat på hyllan eftersom jag inte orkar ta fram datorn nuförtiden:) e ju bara mobilen som gäller.
Men nu tar jag mig tid innan jag ska åka mot jobbet och slita i 3timmar..*uah* Hur ska man orka tro!?:)
Veckan har bestått av jobb mestadels...dagarna bara flyter på och semestern närmar sig med stormsteg.
vad ska ni hitta på då?
Jag och K har bara 2v ihop så får se vad vi hittar på.Skulle vilja åka till finland med tjejerna.
Vardagen flyter på som vanligt.Det är kul på jobbet nu,vi har en kille som praktikant i två veckor:) och jag kan lova att vi har sköj:) och han e skitduktig.:)  Ja...ni fattar vad jag menar;)

Igår var jag och lilltjejen lediga.Vi åkte ner till backaplan en sväng för att leta efter present till min bror som fyller hela 20år.Hittade inget passande så fick bli ett presentkort ist.Alltid lika uppskattat! Grattis jonas!!!!
Efteråt åkte vi hem och gjorde lite snabblunch och hämtade N från skolan och åkte till bräcke på fika.
En snabbfika för min del men tjejerna stannade kvar tills pappsen hämtade dem efter jobbet.

Jag skulle nämligen till underbara Annica och få mina efterlängtade fransar!!
Äntligen slippa sminka sig....bara lite puder,rouge och lipgloss så är du färdig!
Jag älskar dem och de kommer antagligen bli en drog för mig,precis som naglarna!:)Men det är det värt!!
Det tar ca 3timmar och Annica tar 500kr i öppningserbjudande och sedan kommer hon höja priserna till 895:-,men så värt det!!!
Jag rekommenderar det verkligen.Får se hur länge mina håller.De lossnar ju en efter en när dina egna fransar under lossnar...det beror ju på men ungefär 1månad håller dem.
man kan välja själv längd och utseende och jag valde ganska långa och täta.Man ser alltså makead ut hela tiden.:)
Tänk att vakna på morran och ha snygga fransar!
Det enda du gör är att du borstar igenom dem på morgonen så de inte ligger på varann.
Du får ligga i 3 timmar p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0