Kalasat i Landvetter

Idag har jag och  F vart på Elias 5årskalas i landvetter,massa barn och gött att käka:)Vi tackar så mkt!!!
Hemma var N och pappsen och N verkar bli sjuk igen...:(Hon klagade på halsont i morses och sen dess har hon sovit bara och legat på soffan,trött och konstig...När vi åkte hem så mötte vi N och pappsen så vi åkte till coop och småhandlade lite.N var då jättetrött och orkade inte gå...hon var jättekonstig.Vi kom hem och hon fick ett panikbryt eller nåt liknande,de va som när hon va jättesjuk sist...så läskigt...
Vi fick äntligen i henne lite mat sen.Hon blir hemma med mig imon medans F ska på julfest med sin dagmamma:)
Hoppas hoppas verkligen hon inte blir sjuk...hon har ju dansuppvisning på torsdag...Även jag har fått en liten basilusk förkylning...ska kurera mig med massa clementiner nu!:)








Årets kort på lillfisen:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0