Godmorgon Underbara Fredag!!!

Äntligen fredag igen...och jag är supermegaduper tröttis idag...måste vara vädret eller så behöver jag en rejäl dos av c vitaminer idag!:)
Skickade iväg N till skolan imorses i regnet och rusket.Hon är så duktig som går själv och såklart har hon på sig en reflexväst så bilarna ser henne.
Jag ska jobba kväll idag,börjar 12 men sen börjar min helg och återkommer till jobbet på tisdag fm.Göttans!
Felicia sitter i v-rummet och äter sin gröt och set på bananer i pyjamas,hennes nya favvo!
I helgen tänkte vi dra in vår julgran,jag köpte ju en jättefin förra året,få se vart vi hittar den:)
Sen vill jag ha girlangljusslinga till altanen oxå.
På söndag är det kalas igen,denna gång ska vi till Landvetter och fira Elias som fyller 5år.
Nä,kära vänner,ikväll blire rose och fredagsmys...nu ska vi fixa ordning oss så vi kommer iväg i tid...hihi

Önskar er en fantastisk fredag och var rädda om er!!!


Tjejerna myser på kvällskvisten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0