Gnäll,gnäll och gnäll

Jag blir gaaalen och kommer bli gråhårig innan jag hinner bli 30!!

Usch
,Har vart en tuff vecka.Nattis har vart sjuk och hostig och så gnällig hela tiden.Har fått passa upp henne hela tiden plus att man ska hinna ta hand om Fisen med.Har helt enkelt vart helt slut på kvällar.
Nu har Fisen lyckats bli förkyld och hostig med.Va till Backa barnmedicin med henne igår morses eftersom hon hostade så mycket och det pep i bröstet.
Men icke sa nicke,ingen hjlp.Bara och låta henne hosta.Stackarn!
Iaf,efter Backa väntade min käre far och Nattis på oss.Vi åkte till Bräcke och var där sedan hela dagen.
Vädret var ju helt gudomligt.
Vi var ute i stort sett hela dagen.Sambon kom sen och vi tog en långpromenix mot Eriksberg.Helt underbart och få röra på sig,det är ju så tråkigt och gå själv.
Sen har det inte hänt så mycket.Igår var det premiär av Desperate Housewives!!:)
Idag är Nattis på dagis och jag ska snart lägga mig och sova.Fisen sover redan.


*Älskade sol är här för att stanna!*
       Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0