Sommaren är kort...

...de mesta regnar bort...
Ja,i år har de nog inte stämt men den kunde vart längre. Nu återstår en dag kvar av augusti,sen är hösten här. Det e redan kallt om kvällar och morgnar.Tycker faktiskt såhär i efterhand att varje årstid har sin charm. Sommaren toppar såklart men tänk hösten med tjocka gosiga tröjor/koftor,mysbelysning,tända ljus överallt,filmmys under en gosig pläd,vintern med alla julesaker,god mat och mycket kärlek,våren,då vet man att sommaren och semestern snart är här ;) Ja,längtar till nästa sommar redan dock ;)
Skolan funkar ju super för båda tjejeena.Felicia känner sig så stor nu.De går tsm till skolan på morgonen,det är bra tomt utan dem hemma <3
Nu är jag långledig ända till onsdag och vi ska mysa och gosa så mkt vi orkar!! :) Saknar dem såååå mkt om dagarna/kvällarna när jag jobbar!
Nu går även mina ögon i kors!
Vi hörs snart igen mina vänner!

Peace and love! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0