Ursäkta för hemsk dålig uppdate!!

 ber hemskt mycket om ursäkt för den urdåliga bloggningen...jag har inte känt något sug efter det..jag satt häromkvällen och kikade lite på gamla bilder och läste gamla inlägg på bloggen....då fick jag lust igen:)Får se hur länge den varar denna gång.
Vi är sjuka är hemma...eller gubben min iaf.Oc ni vet hur gubbarna blir då...det gäller liv och död:)
Lilltjejen har hostat och gnällt hela natten oxå,kanske hon blivit smittad oxå.Hoppas ej!
Imon e det jobbhelg för min del iaf.Hoppad K är på benen då och orkar umgås med tjejerna.

Felicia ligger är på soffan och andas djupt.Tänk att man är så vacker när man sover...Jag skulle kunna titta på henne i timmar och bara njuta,krama och pussa henne. Nattis ligger uppe i sin säng och det är lite svårt för mig att mysa med henne då.
Hon har kommit i en period då hon tycker att vissa grejer e pinsamma.Tänk att min lilla tjej blivit så stor att hon ska behöva säga till sin mamma.Lite småfräckt!:)

Idag har jag vart ledig...städat hela huset,dammat,dammsugit,moppat golv,vikt tvätt...ja ni vet...rena tvättmaskinen!
Gjorde ordning lite våfflor till mig och F.Hämtade N från skolan ock åkte sen till bräcke där vi var fram till kvällen.K var ju ändå sjuk hemma så inte så kuligt sällskap...
Vi bastade och bara njöt.
Ååå vad jag saknar bastu och tjejerna som har lärt sig basta nu oxå frågar varje gång varför vi inte har bastu hemma....får bli den dag vi blir husägare!
jag inväntar BB som vanligt fast känner mig väldigt trött...men ska kämpa ett par timmar till...


Jag önskar er mina underbara varelser en underbar underbar fantastisk helg!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0