Shopping!

Lördagen tillbringade jag och min stora tjej i affärer.... Hon har vuxit ngt enormt så garderoben är ganska tom. Hittade en del faktiskt,hon har egen smak och jag har min:), men det mesta hon valde ut godkände jag! Mamma och Leena dök oxå upp sen och gjorde oss sällskap. Vi var helt slut efter en sådär 3,5t shoppande så vi styrde mot Bräcke. Fyllde på med mat och vilade benen. Medans vi shoppade var F på Joels kalas(www.vadharhantdensenastetiden.blogg.se), han blev 5år,stor pöjk! Sedan kom pappsen och F och hämtade N,nu var det dags att se på innebandymatch. Jag stannade kvar och fikade:). Jag och mami tog oss en sväng till Ikea. jag behövde köpa ramar till foton jag framkallat men såklart var alla vita slut...så det blev inget...Vi åkte hem till backatorp,gick igenom dagens inköp. Ja,det kostar att ligga på topp!! :) Efter en stund dök familjen upp med pizza. Pappsen gav sig ut mot ny fiskelycka. vi mös i soffan till sommarkrysset...Alla verkade trötta
Tror jag sa godnatt strax efter 22;) . Idag är ny dag! Felicia ska på buskalas och N ska äntligen få träff sin bästis Enya! De ska till stan på rix fm dag! Sedan är det F:s tur att välja lite nytt till garderoben!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du fortfarande bloggar! Hejja dig!

2012-08-30 @ 09:16:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0