Ingen bra morgon...

:( Regnet bara fortsätter att ösa ner denna onsdag med...:( *Suck* har det nånsin regnat så mycket i september som det gjort i år??
Trist och deppigt är det...
Idag var det ingen bra morgon för nån av tjejerna.Felicia vaknade strax innan 7 och skulle upp och äta frulle,men det tyckte inte jag.Hon har sedan gnällt och haft sig sen dess.Jag har huvvevärk,hon fick gå till dagmamman en timme tidigar eidag så jag kan varva ner innan jag börjar jobba.
Även där började hon gnälla över regnkläderna....Annette fick ta över:)
Sprang hem sen i regnet,pisseblöt:( Men vad gör det...nu e jag torr igen.

Jag blev klar med badrummet igår,Tyckte det blev mycket bättre med den svarta väggen.Nu ska jag hitta lite väggdekorer  att klistra både i liitoan och på skåpen i badrummet. Bilder kommer sen.
Jag stänger tre kvällar på raken nu...känns sådär kul att inte se barnen så mycket men men.
Nu ska jag söka jobb och önskar er en underbar regnig onsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0