Godmorgon !!

Idag e vi lediga.Lilltjejen tjatar hela morgonen.Hon har redan ätit frukost,klätt på sig och är ute på altanen och leker för fullt:)
Jag e seg och inte alls morgonpigg, men mitt kaffe ska nog göra mig gott!!
Idag har vi väl inga direkta planer.Jag behöve rnya skor och jacka.kanske åker in till stan om vi orkar och hinner:)
Annars har helgen gått så himla fort,som alla andra helger...
Nästa helg är vi bjudna på knutkalas hos grannarna.Ser frameot det och hoppas det blir skoj.Vi har ju nära hem sen:)
Igår rotade jag fram vår gamla videokamera och vi kikade på filmer sen när N var liten.man har ju glömt så attans mycket på dem hära åren.Jag e så glad att man filmat henne och kan titta tillbaka,Hade även en liten snutt på lillfisen.:)
Köpte svart färg till badrummet giår med.Det blir mitt nästa projekt att måla om och sen ska jag fixa lilltjejens rum med, Vi ska göra en "myshörna" :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0