Bebis besök och Mc donalds!

Idag har vi haft besök av Vincent och hans föräldrar.Lille skrutten som växt sen sist...tänk snart springer du oxå i gänget;)
Vi fikade och mös bara av att ha han hos oss.Man blir allt bra sugen men nej,de får räcka med två;)
Efter det tog jag och lilltjejen cykeln och cyklade till mc donken bäckebol och åt.Nattis och pappsen tog bilen och tog kinan.Duktiga vi som rör på oss:) Och tidigare idag tog jag även min powerwalk så nu jädrar ska de röras på sig...hihi:)
Kom hem och cyklade iväg sne igen till lekplatsen med tjejerna och nu känner jag att jag gjort mitt för idag.Tvätten e igång och köket e rent.Nu blire söndagsmys för hela slanten.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0