Ibland räcker inte tiden till...

Önskar dygnet hade fler ljusa timmar.Att de vor eljust när man kommer hem från jobbet när man stängt..
Men nej,nu e faktiskt hösten här.
Jag stänger tre dagar denna veckan,känns trist.E så trött,snorig och hängig i ögonen men ger mig mot jobbet ändå.
Gubben min e hemma,han hostar som bara den och har ont i halsen:(.Har precis lämnat F hos dagmamman.Saknar tjejerna sååå mycket när jag e på jobbet!!! Helgen e jag ledig,ska bli gött och vara med familjen och göra ngt mysigt ihop:)
Måste verkligen hitta mig ett par skor idag som man kan ha nu.Känns som ballerina blir allt för kalla nu.
Önskar er en underbar onsdag!!






Kommentarer
Postat av: lidia gahona

Bli inte allt för sjuka för jag kommer snart !



krammm från mig till er mina söta små syslingar och älsklingar !!!!!!!

2011-10-12 @ 20:34:43
URL: http://lidiiaa.blogg.se/
Postat av: Lydia Gahona

hhej, saknade släktingar !



Jag tog bort min blogg känder för det bara men jag skaffar en blogg snart igen och som det är inte så fel på. Jag kommer på höst lovet och det är om 2veckor ungifär lite mer kanske. Saknar er pusss hoppas ni har det bra! skriver bloggens namn när jag vet vad den ska heta och när jag har fixat den ! Kan dock fixa eran blogg sedan när jag kommer ti göteborg !

2011-10-16 @ 16:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0