Studiebesök på skolan och fotografering...

Idag ar jag vart ledig.N gick till skolan imorses och jag lämnade F till Annette.De skulle ha fotografering idag så hon fick åka med till lokalen.
Jag gick sen hem och käkade frukost i lugn och ro och slappade lite och sen gick jag till N:s skola och kikade lite hur de hade på sina lektioner:)
Det tyckte N var kul,att få visa mamma allt,hihi.Tjejerna i klassen gillar verkligen mig,känns ju kul!Får alltid en massa beröm och teckningar när jag e där:)
Vi hämtade sen F hos Annette vid 14 och sen dess har vi bara pysslat massor,pärlat mm.Myspys!
Sen bakade vi även  sk "sagokakor".N har fått recept från skolan så vi testade.Blev ganska så goda men inte så nyttiga...
Imorgon e det tisdag igen och det innebär jobb.Sen e jag ledig helgen och jobbar inte förrens på onsdag igen:)




Ja,vi ser ju ganska roade ut men just vid detta tillfälle tänkte jag och N extra hur vi skulle pärla:) hihi...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0