Fredag igen!!

Välkommen underbara stormiga fredag!!!:) Ofattbart vad ruskigt det var ute idag...ville inte alls stiga upp ens.
Kenta e ledig från jobbet idag så han gick med N till skolan oc jag har precis lämnat lilltjejen hos Annette.Hon skulle vart ledig idag egentligen men Annette hade bokat bio för dem så hon ville så gärna gå:)
Dricker mitt morronkaffe i lugn och ro,hör bara gubben ligga på soffan och snarka,haha.Ska väcka han snart.
Idag är det kvällsjobb för min del men sen återstår 3dagars ledighet!!! WIIII!!!

Jag önskar er en underbar helg mina vänner!!!

Kommentarer
Postat av: jaana

hyvää vikonloppua sinnekkin,täällä on myös satanut VETTÄ. ei talvesta tietoakaan.....mutta kyllä se vielä tulee

2011-11-25 @ 19:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0