Sjukstugan i Backatorp=(

Puah vilka jobbiga dagar.Idag känns det något bättre,man orkar vara uppe lite längre men att äta är väldigt svårt...e hungrig men lixom när man vill äta känns de bara blää,så jag lever på chocklad och nyponsoppa tillsvidare=)
Kenta har gått hem efter halva dagen nu i två dagar för att ta hand om oss=) *Puss och tack älskling*
ja,som ni kanske vet så är vi alla sjuka förutom K.Jag blev dålig på jobbet i tisdags kväll och sedan smög värken i kroppen och febern fram under natten.Nu har jag vart feberfri sen igårkväll iaf.Känns skönt!
Felicia hade feber igår senast.Hon och jag låg och sov i 2 timmar förut och nu äter hon och N mc donalds.
K var till läkaren med N idag för att kolla hennes prover igen.Sänkan höll på att gå ner så förhoppningsvis håller infektionen i kroppen på att försvinna.NU gäller det bara att äta äta äta!!
De här är verkligen så påfrestande psykiskt att de går inte att beskriva.Att se sitt barn må så dåligt,att inte ha lust till något.Svårt för oss när N inte förstår att hon måste äta,vara ute osv...så jag hoppas verkligen hon blir bra snart.De är ju fjärde veckan nu=(
Nu ska jag glo lite tv och kanske ta mig en macka eller två..
Ja,hopps ni andra mår bättre iaf!
Ta hand om er därute!

*Love*

Kommentarer
Postat av: Tanja

Krya på er!!!

2011-03-31 @ 19:23:55
URL: http://tresmatroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0