Underbart solig ledig fredag!!

Vilket väder vi har haft idag!Herrejisses,man ska inte klaga=)Jag trivs som fisken i vattnet=)!
Tjejerna har sovit i bräcke och vart med mummu till hennes jobb hela dagen-De hade haft de så spännande=)
Vi har haft sovmorgon o allt som hör till.Så lugnt och stilla,kändes helt konstigt,jag förstår inte de som inte har barn hur de kan vara i detta lugn;)Men på ett sätt var de skönt,slippa stressa och göra ngt hela tiden=)
Jag njöt av solen i ett par timmar och sedan åkte vi ner till Hornbach och köpte mer virke till vårt helt underbart snygga altan!!
Vi åt buffe på bplan och sedan hämtade vi våra älskade småtjejer.
O ett till stopp vis hornbach och lite mer virke.Blev även en vattenspridare till ungarna.
De har sprungit i den hela kvällen men grannkillen.
O vi har njutit av vår altan och solen.
Nu sover båda tjejerna och jag ska äta lite chips och dricka ett glas vin och bege mig mot sängen sedan.Det är ju trots allt min jobbhelg.
Önskar er en fantastisk helg!!



Myspys och mysigare ska de bli=)



Fredagsmys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0