Sista lediga dagen av jullovet!

Puah,imorgon är vardagen här igen.Vad fort 3 veckor har gått.Men ganska skönt att få rutiner igen och inte sova hela dagarna,för tjejerna iaf=)
Dagen har vi tillbringat på Lerums vattenpalats.Riktigt myspys dag har vi hafft.Tjejerna gillade det,N var som ett vattendjur överallt,nu behöver hon bara lära sig att simma.
Felicia och jag gillade att bubbla mest och de varma poolerna=)
O det var lagom mycket med folk.

Eftråt köpte vi med kinamat hem och mumsade i oss.
Vi fick sedan strax efter besök av de tre J:na och den fjärde kom oxå sen på en kort visit.
Joel och Felicia hade saknat varann såg man,de pussade och kramades och tokade hela tiden=)
Imorgon börjar då skola,få se hur vi kommer upp till 07 igen,N ska ha sin väckarklocka på ringning oså ska hon klä på sig  och sedan väcka mig=)Jag sätter ju aåklart på min med men ska bli spännande och se om hon går upp.
Nu ska jag faktiskt äta en semla efter en hård dag,hehe



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0