Längesen nu!

Nemen tjenare all goa läsare!
D vart inte igår inte...har verkligen inte haft tid att blogga och de har la inte hänt så mkt kul heller...
I helgen var jag ute och partajade med en gammal polarinna.Det var kul,vi drinkade och dansade hela natten lång!=)
Var nog hemma närmare halv4,inte illa pinkat va?!?=)
Söndagen var seg,vi hade mest besök hela dagen,vi käkade buffe och va sedan på Ikea på kvällen och köpte sista dörrarna till vår superfina garderob i hallen.Blev skitbra alltså.Ska ha en stor helspegel bredvid så blir de kalasbra!
Undrar vilket nästa projekt blir här hemma tro?? hmmm...jag vill så gärna göra om lilltoan,måla den ljusgrå kanske ..>Vad säger ni?
I måndags åkte vi faktiskt ner till Lerum och badade.Tjejerna älskar verkligen de och denna gången vågade de på rutschkanan,de va kul==Joel jenny och Stefan var med oxå.
Efteråt åt vi god mat hos barnens farmor.'Sedan har de bara vart jobb hela veckan lång.
Igår var jag på föräldramöte på skolan,och herrejisses alltså...att nån annan får prata oxå än " hon den dära".
Jag gick efter 21 för jag ville se tjejerna innan de somnade men de hade slockat=(Fick pussa på dem massa istället.
Felicia är småförkyld och sover dåligt om nätter men nu är vi lediga imon så vi kan vila.
Få se vad vi hittar på...helgen innebär jobb igen...Vad jag längtar efter ledighet och semester!!!


<< Rolig bil vi såg>>>

Jag blev riktigt nöjd med de lila i v-rummet!



I hallen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0